lørdag, august 19, 2006

Overkørt..


Har du nogen sinde tænkt på, hvordan en Ræv ser ud efter den er blevet smurt ind i en Camp-Let? Her får du svaret. I sommer da vi kørte hjem fra Danmark, havde vi en Campl-let på krogen. En langsommelig affære - men vi kom frem til sidst.

Nå.. Vi kom så til Moss i Norge kl. 02.00, og jeg var midt i en overhaling - der kørte en af de der langsomme biler, der havde en hænger på - I kender det sikkert!! Jeg var næsten forbi, og jeg så i mit spejl om det var tid til at kører ind foran, da Lena pludselig med høj og skinger stemme sagde: "PAS PÅ!". Jeg så frem tidsnok til at se noget på vejen, og hørte derefter et brag, og 3 "dunk". Vores bil er heldigvis tung, og retningsstabil med 100km/t, så vi fortsatte i samme retning, selv om hjulene på højre side havde været løftet en "ræv" op i luften.

Næste morgen så vi så skadens omfang. Der var slået lidt hård plast af hjulkassen, og så var der smurt en Ræv - med hud og hår - på bageste del af hængeren..

2 Comments:

At 7:40 AM, Blogger Lasse Bech said...

Og hvad gør det ved salgsværdien af Campletten?

 
At 8:39 PM, Blogger Niels said...

Jeg tror ikke at rævepels gør salgpriser højere - men vi får se.. Vil du købe den? Sælges som afhentningstilbud..

 

Send en kommentar

<< Home